Hejsan!

 
 
 Oh god. 
Det första jag gjorde var att faila och råka lägga ut denna rubrik... Feelin goood, men ja som rubriken hälsar, hälsar jag på er, har alltid älskat att läsa och skriva, sen har jag kanske haft en dagbok eller två, men detta blir mer som en vloggblogg, kan man skriva så? Haha iaf kommer ni följa min vardag, om det hände något osv när jag inte har läxor och prov då :p.
 Kommentera kanske vad du vill läsa om också & dela väldigt gärna till dina vänner så de också kan läsa om vilken fantastisk bloggare jag är, haha nejmen aa. 
 
Kan börja med att berätta lite om mig själv. 
Jag är född 02a, den 5 augusti. Mitt stjärntecken är lejon, är ginger och en pratglad, blyg person. 
Har haft 6 olika hårfärger, färgade mitt hår för första gången när jag var 10, 11 eller 12 år till brunt, men det blev typ svart/brunt. Jag såg ut som ett troll, men skrek av lycka o hoppade runt för att jag tyckte det var så spännande. (D Ö R) Sen skulle jag färga igen till mer brunt då eftersom jag ville ha det, och då blev det en fin brun färg. Lika glad där haha. Sen vet jag inte vad som hände men jag färgade mitt hår vinrött, det vart också väldigt fint tyckte jag och blev nästan gladare över den. Jag hade iaf det röda jätte länge innan jag blev trött på det och skulle få ut den PERMANENTA röda färgen. Jag blekte då håret för att få tillbaka min hårfärg igen men blev då istället gul/blond uppe på huvudet och rosa/röd/brun på det andra. Sedan tror jag att jag lät håret vila och sen färgade jag håret till ''min färg'' igen. Sen ville jag har lite mer amber hår (röd/brun, googla gärna på staden av aska och kolla clarys hår) och köpte färg men håret blev istället röd/orange uppe på huvudet (alltså näääääääeee) och typ orange nedre till. Efter det lät jag håret vila och fick sedan en mildare färg efter några tvättar. Sedan lät jag det växa och jag fick tillbaka ''min färg'', sen har jag bara försökt få amber hår men tagit för ljusa toner att det bara vart samma färg på håret. 
 
Jag tänkte inte ens på att det kunde missfärga, inte passa eller osv hahah
Blev lika glad för alla 
 
Kommentera kanske vad du vill läsa om också & dela väldigt gärna till dina vänner så de också kan läsa om vilken fantastisk bloggare jag är, haha nejmen aa
Kan leta fram bilder då jag hade dessa hårfärger? Bara om ni kommenterar så får jag ju veta om ni vill se eller så ;)
Detta var iallafall mitt första inlägg. Lämna en like så äru go!
Hejjs /oxox Amanda <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandiseen.blogg.se

En tjej på 14 somrar, älskar att läsa och allmänt normalt liv. Eller? Följ mig O läs about Amanda Panda.

RSS 2.0